افزونه بازاریابی و همکاری در فروش (پکیج کامل + 37 افزونه: رایگان٬ پرمیوم و شخص ثالث)

5

125,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

افزونه همکاری در فروش affiliatewp | بهمراه تمام ادآن‌های رایگان٬ پرمیوم و شخص ثالث | کامل‌ترین پکیج افزونه

امروز برای شما افزونه ای در نظر گرفتیم با نام Affiliate WP که به طور بسیار پیشرفته و کامل، می تواند یک سیستم بازاریابی و همکاری در فروش برای سایت فروشگاهی شما به وجود بیاورد.

 

برای اولین بار در ایران: به همراه تمامی افزونه‌های پرمیوم و شخص ثالث علاوه بر افزونه‌های رایگان (به ارزش بیش از ۳۰۰ دلار)

 

همان طور که احتمالا می دانید یکی از راه های افزایش فروش در تجارت الکترونیک مدرن، استفاده از راهکارهای بازاریابی موسوم به Affiliate یا همکاری در فروش است. بدین ترتیب که شما افراد را ترغیب به همکاری با کسب و کار خود کرده و آن ها به سادگی می توانند به کمک لینکی که در اختیارشان قرار داده اید از راه های مختلفی همچون درج لینک و بنر و تبلیغ در وبسایت ها یا وبلاگ هایشان، یا از طریق معرفی در شبکه های اجتماعی و یا حتی از طریق بازاریابی حضوری به کسب درآمد بپردازند. هر مشتری که از طریق لینک آن ها وارد سایت شما شده و خرید انجام دهد، بازاریاب پورسانت خود را دریافت خواهد کرد.

به کمک این افزونه شما و بازاریابان تان کنترل کاملی بر فرآیند بازاریابی خواهید داشت. هر بازاریاب یک پنل همکاری خواهد داشت که از آن جا می تواند فعالیت خود را مدیریت کند و شما نیز توسط یک پنل مدیریت فوق پیشرفته، به کار بازاریابان تان مدیریت می کنید.

شما می توانید از طرق مختلفی همکاران بازاریاب را به فعالیت بیشتر ترغیب کنید. در این پکیج چند افزونه که جزو ضمائم Affiliate WP به شمار می روند نیز وجود دارند که امکانات فوق العاده ای به این افزونه می افزایند. شما می توانید درآمد بازاریابان را کنترل کرده و به همکاران فعال، پورسانت های بیشتر داده یا زمان بهره مندی از خریدهای یک مشتری را برای او افزایش داده و یا یک مشتری را به حساب یک بازاریاب متصل کرده تا کارمزد تمام خریدهای آن مشتری به طور دائمی به بازاریاب برسد.

 

afwp1

afwp2

afwp3

afwp4

نگاهی به امکانات افزونه

بسته کامل افزونه affiliatewp که توسط فرشمی عرضه می‌شود٬ تمام امکانات یک سیستم جامع همکاری در فروش را در خود خواهد داشت. افزونه‌های ضمیمه به امکانات اولیه سیستم٬ قابلیت‌های بیشمار دیگری نیز اضافه خواهد کرد.

یکپارچگی با پلاگین های دیگر:

یکی از ویژگی های این پلاگین اینه که با سایر پلاگین ها هماهنگ شده. مثلا شما میتونید برای ووکامرس و یا edd بخش بازاریابی رو فعال کنید.

 

مدیریت همکاران فروش:

شما میتوانید کنترل و مدیریت کاملی بر روی همکاران فروش (بازاریاب) داشته باشید. شما میتوانید تعداد بازدید های ارسالی، تعداد بازدید های منجر به خرید، میزان درآمد و … را مدیریت کنید و گزارش کاملی از عملکرد همکاران فروش داشته باشید.

 

گزارش کامل هزینه ها و سود کسب شده بر اساس نمودار:

اگر با پلاگین Easy Digital Download کار کرده باشید، محیط پلاگین بازاریابی هم کاملا برای شما آشنا خواهد بود. گزارش کامل عملکرد بخش بازاریابی توسط پلاگین به شما نشان داده مشود.

 

پنل تنظیمات بسیار گرافیکی، آسان و کاربردی:

محیط پلاگین به صورت کامل فارسی است. هیچ جای نگرانی نیست! همه چیز واضح و مفهوم است. به راحتی میتوانید بخش بازاریابی رو در سایت خودتان فعال سازی کنید و به سود چند برابری دست پیدا کنید!

 

چشم انداز وضعیت بازاریابی:

در بخش چشم اندازه یک آمار کلی از وضعیت بازاریابی به شما نمایش داده میشود.

afwp5

محیط کاربری ویژه برای همکاران فروش:

کاربران میتوانند به راحتی در بخش همکاری در فروش ثبت نام کنند تا یک پنل کاربری ویژه در اختیار آن ها قرار بگیرد. بازاریابان در محیط سایت (بدون ورود به داشبود وردپرس) دارای یک پنل بسیار قدرتمند بازاریابی هستند که میتوانند وضعیت بازدیدها و تعداد بازدیدهایی که منجر به خرید محصول از سایت شما شده را مشاهده کنند. این پنل کاربری به شکلی طراحی شده که بازاریاب خیالش از بابت بازاریابی راحت باشد چون همه چیز به صورت واضح براش نمایش داده میشود. حتی تعداد بازدید و خریدها و درآمد به صورت نموداری در همون بخش کاربری برای بازاریاب نمایش داده میشود و از همان بخش هم میتواند درخواست واریز وجه کند!

 

 

 

 

 

واحد پول ایرانی ریال و تومان در تنظیمات

برای افزودن واحد پولی ایران (ریال و تومان به افزونه) کد زیر را به functions.php قالب خود بیفزایید. (از طریق آدرس نمایش/ویرایشگر در پنل ادمین خود)

function affwp_custom_add_currency( $currencies ) {
	$currencies['IRR'] = 'ریال (IRR)';
	return $currencies;
}
add_filter( 'affwp_currencies', 'affwp_custom_add_currency' );

%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c

 

بازاریابی شبکه‌ای (نیازمند افزونه ضمیمه)

یکی از قابلیت‌های مورد نیاز برای سیستم بازاریابی که امروزه بسیار در ایران محبوب شده٬ امکان بازاریابی چندسطحی یا شبکه‌ای است. با این قابلیت٬ بازاریابان شما می توانند با فعال کردن زیرمجموعه‌ها و به اصطلاح٬ زیرشاخه‌ها٬ درآمد خود را از این سیستم چند برابر کنند. مفتخریم که به اطلاع‌تان برسانیم افزونه بازاریابی شبکه‌ای که یک افزونه شخص ثالث است و برای افزونه affiliatewp نه توسط سازندگان که توسط شرکت دیگری ارایه شده است و در بسته‌ی اصلی این افزونه موجود نیست٬ اکنون توسط فرشمی در بسته افزونه گنجانده شده و تقدیم شما می‌گردد.

 

سازگاری کامل با افزونه‌ها (نیازمند افزونه ضمیمه)

در بسته فرشمی٬ ادآن‌های مختلفی ارایه شده که امکان هماهنگی با سایر افزونه‌های محبوب را برای سیستم همکاری در فروش مهیا می‌کند. علاوه بر ووکامرس و easy digital downloads – اکنون سازگاری با افزونه‌های گراویتی فرم٬ restrict content pro و paid membership pro و نینجا فرمز٬ فرم تماس ۷ و سایر فرم سازهای معروف٬ zippycourses و بسیاری افزونه‌های دیگر که می‌توانید فهرست آن را در تصویر زیر مشاهده کنید:

افزونه بازاریابی و همکاری در فروش (پکیج کامل + 37 افزونه: رایگان٬ پرمیوم و شخص ثالث) 2

افزونه بازاریابی و همکاری در فروش (پکیج کامل + 37 افزونه: رایگان٬ پرمیوم و شخص ثالث) 3

افزونه بازاریابی و همکاری در فروش (پکیج کامل + 37 افزونه: رایگان٬ پرمیوم و شخص ثالث) 4

 

افزونه‌های اصلی AffiliateWP

افزونه AffiliateWP به همراه تعدادی افزونه که به صورت رسمی توسط سازندگان آن ارایه شده٬ ارایه می‌گردد. در زیر برخی از افزونه‌هایی که در بسته اصلی افزونه (با قیمت حداقل ۲۹۹ دلار) ارایه می‌شود که تمامی آنها در بسته فرشمی نیز موجود است را مشاهده می‌کنید.

افزونه Affiliate WP به همراه این ضمائم در بسته ویژه فرشمی تقدیم شما می گردد: (برای مشاهده توضیحات و لیست کامل ضمیمه ها به این لینک مراجعه کنید)

1- area shortcodes

2- area tabs

3- affiliate info

4- affiliate product rates

5- allowed products

6- allow own refferals

7- checkout refferals

8- affiliatewp contact form 7

9- external refferal links

10- force pending refferals

11- leaderboard

12- lifetime commisions

13- order details for affiliates

14- show affiliate coupons

15- signup bonus

16- store credit

17- tiered rates

18- woocommerce redirect affiliates

به انضمام افزونه های جدید

19- یکپارچه سازی با Gravity forms

20- affiliate dashboard sharing

21- تعامل با ninja forms

22- affiliate custom slugs

23- direct link tracking

24- pushover

25- recuring refferals

26- signup refferals

 

با استفاده از این بسته ویژه، شما می توانید یک سیستم جامع بازاریابی و همکاری در فروش برای سایت و فروشگاه اینترنتی خود بسازید و با توجه به تعامل گسترده این افزونه با قالب های و افزونه های مختلف وردپرس، انجام این کار به سادگی امکان پذیر است. برخی از ویژگی هایی که با این بسته به آن دسترسی خواهید داشت عبارتند از:

  • امکان افزودن تب های مختلف و شخصی سازی شده به پنل بازاریابان
  • امکان اختصاص بن تخفیف به بازاریاب و محصولات
  • امکان ارائه کارمزد در ازای ثبت نام مشتری
  • افزودن سیستم کیف پول و اعتبار برای بازاریاب و امکان دریافت و پرداخت از طریق اعتبار
  • امکان معرفی بازاریابان برتر در سیستم
  • امکان اختصاص کارمزد و پورسانت مادام العمر به بازاریاب (** این ویژگی منحصر بفرد با استفاده از مکانیزم های خاصی به غیر از کوکی ها و ایمیل مشتری، این امکان را به وجود می آورد که حتی اگر مشتری از یک کامپیوتر دیگر و یا حتی پس از نصب مجدد ویندوز به حساب خود در فروشگاه شما وارد شده و خرید انجام دهد پورسانت آن به حساب بازاریاب واریز می گردد. بدیهی است این امر برای ترغیب و تشویق بازاریابان تاثیر بسزایی خواهد داشت.)
  • امکان استفاده از شورت کد جهت ارتقای کارآیی سیستم

اینها تنها برخی از امکانات ویژه این افزونه است و شما می توانید با مراجعه به سایت افزونه و مشاهده مستندات، راهنمایی های بیشتری به دست آورید.

 

 

افزونه بازاریابی و همکاری در فروش (پکیج کامل + 37 افزونه: رایگان٬ پرمیوم و شخص ثالث)
5

125,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

امیر امیر امیر
امیر امیر امیر در 10:32 ب.ظ

چرا این افزونه کمیسیون های ممیزی رو اشتباه میریزع؟
من 0.5 درصد زدم اما دارع 5000 درصد پرداخت می کنه؟
تشکر

پاسخ
فرشمی تمز آزادپور
فرشمی تمز آزادپور در 11:33 ب.ظ

با سلام و احترام
درصدهای صحیح را با اعداد لاتین وارد کنید و امتحان کنید. مثلا 5.0٪

پاسخ
امیر امیر امیر
امیر امیر امیر در 11:28 ق.ظ

سلام واسه وصل کردن این به terawallet ایا api لازمه ؟
اگر لازمه خودتون انجام می دید؟
یا اصلا مال شما api نمی خواد؟

پاسخ
فرشمی تمز آزادپور
فرشمی تمز آزادپور در 2:16 ق.ظ

سلام. کیف پول افزونه، داخلی و برای همکاری در فروش است و کاربر می‌تواند از اعتبار کیف پول و درآمد خود – به شکل کد تخفیف – از سایت خرید کند

پاسخ

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

125,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

Contact with this Author

تماس با فروشنده