افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه

5

25,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

افزونه مخفی ساز وردپرس با نام تجاری HideMyWP یک افزونه امنیتی فوق العاده و تنها گزینه قدرتمند موجود در پنهان ساختن بسیاری از المانهای وردپرس از کاربران شماست.

و اما آخرین نسخه از افزونه قدرتمند و پرکاربرد مخفی‌ساز وردپرس، که امروز به عنوان محصول ویژه در سایت قرار گرفته است یک محصول فوق‌العاده برای افراد و وبمسترهایی است که می‌خواهند این واقعیت که سایت آنها مبتنی بر وردپرس است را از کاربران پنهان کنند.

با این افزونه تمام صفحاتی که نشان می‌دهد سایت شما مبتنی بر وردپرس است مثل wp-admin و wp-login را غیرفعال کرده و نشانی صفحات پیشخوان و ورود به سایت را تغییر می‌دهید.

 

محافظت در برابر فایل‌های مخرب

افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه 2

فایروال در برابر تمام تهدیدات امنیتی

افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه 3

پنهان کردن این موضوع که سایت‌تان بر پایه وردپرس است

افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه 4

جزئیات امنیتی

چه کسی تلاش کرد سایت‌تان را هک کند

افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه 5

حذف یا جایگزینی

هر جزء از کدهای سایت

افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه 6

پرفروش‌ترین افزونه امنیتی در CodeCanyon

پیشنهاد شده توسط برترین سایت‌های تخصصی

افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه 7

حفظ امنیت سایت شما؛ متفاوت با هر افزونه دیگر

نقد و بررسی افزونه

 

 

روزانه هزاران وبسایت وردپرسی هک می‌شوند تنها به این خاطر که هکرها از حرفه‌های امنیتی موجود در وردپرس، و افزونه‌ها و قالب‌های آن باخبر هستند. به‌ویژه آن دسته از سایت‌هایی که از نسخه بروز وردپرس و افزونه‌های آن استفاده نمی‌کنند.

برخی اوقات نیز وبسایت‌هایی که از افزونه@های قدرتمند امنیتی استفاده می‌کنند نیز مورد هک قرار می‌گیرند. برای اینکه وبسایت وردپرسی خود را امن نگه دارید باید به طور مرتب و مداوم از دیتابیس و عکس‌های سایت تان پشتیبان (بکاپ) تهیه کنید. همچنین باید از یک افزونه امنیتی خوب استفاده کرده و تنظیمات سرور خود را جهت کاهش تخریب ها بهینه نگهدارید.

 

متاسفانه تمام کسانی که از وردپرس استفاده می‌کنند از دانش مدیریت سرور برخوردار نیستند. اگر هم دانش خوبی در این زمینه داشته باشید باز هم باید مدت زمان زیادی وقت را صرف تست قوانین نوشته شده و کارآیی آنها بکنید. اگر به دنبال راه حل مناسب جایگزین می‌گردید افزونه مخفی‌ساز وردپرس را دانلود و بر روی سایت تان نصب و تنظیم کنید.

HMWP قوی ترین افزونه امنیتی وردپرس است و چنان چه آن را بر روی سایت تان نصب کرده باشید هیچ کس دیگری به جز شما نمی‌داند که شما از وردپرس استفاده می‌کنید.

با استفاده از تنظیمات پیشرفته این افزونه شما می‌توانید برگه های مختلف ورپرس خود را مخفی کنید و به جای آنها از عبارت‌های جایگزین به دلخواه خود استفاده کنید. مثلا به جای آدرس Yoursite/wp-admin از آدرس Yoursite/myadmin استفاده کنید.

افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه 8

 

به همراه هدیه ویژه و ارزشمند فرشمی برای امنیت کامل سایت شما

بروزترین نسخه افزونه دیفندر وردپرس Defender WordPress

[rwp-review id=”0″]

 

 

پیشنهاد کارشناس: محصولات زیر هم برای سایت شما پیشنهاد می‌شود

18,500 تومان
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

افزونه دسکتاپ مدیریت وردپرس

5
18,500 تومان 12,500 تومان
18,500 تومان 12,500 تومان
افزودن به فهرست علاقه‌مندی
89,000 تومان
افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزونه امنیتی مخفی‌ساز وردپرس + هدیه
5

25,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

25,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

Contact with this Author

تماس با فروشنده