افزونه امنیتی و ضد هک iThemes Security Pro (آنتی ویروس + فایروال)

5

125,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

افزونه آنتی ویروس | افزونه  iThemes Security pro  | فایروال | محافظ وردپرس

افزونه iThemes security افزونه دیگری از سازندگان افزونه قدرتمند پشتیبان گیری وردپرس یعنی Backupbuddy است. این افزونه تقریبا تمام موارد سپر امنیتی را برای سایت‌تان فعال کرده و از اسکنر قدرتمند و معروف sucuri برای تشخیص بدافزاهای سایت استفاده می‌کند. این افزونه توسط هزاران سایت معتبر وردپرسی به عنوان محافظ امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

۳۵ ماژول قدرتمند در یک افزونه امنیتی

در نسخه پرمیوم افزونه، ۳۵ ماژول قدرتمند در اختیار شما قرار می‌گیرد از جمله یک داشبورد اختصاصی برای امنیت. شما می‌توانید داشبورد اختصاصی خودتان را با قرار دادن ویجت‌های افزونه بسازید. بدین ترتیب، به تمام موارد و اطلاعات مهم امنیتی در یک جا و تحت یک رابط کاربری جذاب دسترسی خواهید داشت. برای دریافت این قابلیت‌ها، می‌بایست آخرین نسخه افزونه را از فرشمی دریافت کنید.

 

این افزونه شامل تست‌های امنیتی مختلفی از جمله محافظت از بروت فورس٬ تشخیص تغییرات در فایل‌ها٬ تشخیص ۴۰۴٬ اجرای رمز عبور قدرتمند٬ مسدود کردن کاربران مشکوک٬ پنهان ساختن صفحات ورود و ادمین٬ ورود دو مرحله‌ای٬ اعلان‌های ایمیلی و .. می‌باشد.

 

نسخه‌ای که تقدیم‌تان می‌شود نسخه پرمیوم و پولی این افزونه است که قابلیت‌های بسیاری را به نسخه رایگان آن می‌افزاید. (در تصویر مشاهده می‌کنید)

 

افزونه امنیتی و ضد هک iThemes Security Pro (آنتی ویروس + فایروال) 2

 

نقد و بررسی افزونه امنیتی iThemes Security Pro

همان طور که می‌دانید یکی از نکاتی که امروزه موتورهای جستجویی مانند گوگل٬ در رتبه دادن به سایت‌ها بسیار به آن اهمیت می‌دهند مساله امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است. بنابراین یک افزونه امنیتی خوب نه تنها به شما کمک می‌کند که سایت‌تان را از شر بدافزاهار٬ هکرها و آسیب‌های امنیتی که امروزه به وفور بخصوص برای سایت‌های وردپرسی ایجاد می‌شود دور نگه دارید بلکه باعث افزایش رتبه سایت‌تان در موتورهای جستجو نیز می‌گردد. حال با ما همراه باشید تا این افزونه امنیتی را به شکل دقیق‌تری مورد بررسی قرار دهیم:

امنیت ضعیف فقط یک حساب کاربر وردپرس می تواند کل ساختمان یا سایت شما را به آسیب پذیری هایی که به هک منجر می شود، باز کند.

ویژگی های مهم افزونه تامین امنیت وردپرس:

  • جلوگیری از هک شدن سایت شما
  • اصلاح و بهبود نقص سایتتان
  • حفاظت در برابر بد افزارها و تروجان ها
  • و …

برخی از قابلیت های مهم افزونه امنیتی وردپرس

افزونه امنیتی و ضد هک iThemes Security Pro (آنتی ویروس + فایروال) 3

  • کشف و ردیابی خطاهای ۴۰۴

اگر خطایی و اشتباهی رخ دهد، سایت  شما را در برابر آسیب پذیری ها به دقت بررسی می کند. در این صورت تعداد زیادی خطای ۴۰۴ به وجود خواهد آمد، افزونه امنیتی وردپرس ip  را بعد از زمانی که شما تعیین کرده‌اید قفل می کند (به طور پیش فرض ۵۰ خطا در ۱۰ دقیقه)

  • مشخص کردن تغییرات فایل

اگر فردی موفق به ورود به سایت شما شود، احتمالا فایل هایی را به سایتتات اضافه میکند ، ویا  حذف و یا تغییر خواهد داد. کلیه این تغییرات  توسط یک ایمیل به شما هشدار داده می شود، بنابراین اگر هک شده باشید شما سریعا مطلع خواهید شد..

 

  • رمز گذاری قدرتمند 

میتوانید مشخص کنید کدام سطح از کاربران (مدیران، سر دبیران، کاربران عادی و …)  احتیاج به کلمات عبور قوی دارند. رمز عبور قدرتمند یکی از بهترین راه ها برای مقابله با به خطر افتادن سایت است.

  • بلاک کردن  و تحریم کاربران بدخواه

مانع ورود کاربران بدخواه به سایتتان شوید. افرداد بدخواه افرادی هستند که به تعداد زیادی لاگین کرده اند اما با خطا روبرو شده اند، افرادی که تعداد زیادی خطای ۴۰۴ تولید کرده اند و یا اسامی انها در لیست سیاه قرار دارد.

افزونه امنیتی و ضد هک iThemes Security Pro (آنتی ویروس + فایروال) 4

  • مد حالت دور(away)

آیا ۲۴ ساعت شبانه روز در سایتتان تغییرات ایجاد می‌شود؟ وردپرس را سخت تر کنید و داشبورد وردپرس را در ساعت های خاصی دور از دسترس قرار دهید. بنابراین هیچ کس دیگری نمی تواند مخفیانه وارد شده و تغییراتی ایجاد کند.

  •  از سایتتان پشتیبان تهییه کنید

افزونه پیشرفته امنیت وردپرس به صورت زمان بندی شده از دیتابیس شما  بکاپ تهیه کرده و از طریق ایمیل آن را  اختیارتان شما قرار می دهد. و یا اگر شما از افزونه های پشتیبان گیری وردپرس استفاده می‌کنید، این افزونه نسخه های پشتیبان موجود را به صورت کامل جمع کرده و به مقصدهای ذخیره خارج از سایت ارسال می کند.

  • مطلع کردن شما از طریق ایمیل

اگر فردی چندین بار ورود ناموفق داشته باشد و از سیستم حذف گردد و یا فایلی در سیستم تغییر کند، این موضوع از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود.

  • تغییر WordPress Salts & Keys

iThemes Security Pro  به سادگی WordPress Salts & Keys را به روز رسانی می کند. کلیدهای تصدیق را که هر از گاهی لایه ای از پیچیدگی ایجاد می کند را به روز رسانی می کند.

  • حافظت در برابر ورود افراد غیر مجاز:

افزونه iThemes Security  با محدود کردن تعداد ورود های اشتباه تلاش می کند اجازه ورود به افراد غیرمجاز داده نشود. اگر شخصی سعی کند رمز شما را حدس بزند، بعد از چند بار اشتباه وارد کردن رمز، این فرد بلاک می‌شوند.

  • مدیریت و ورود پنهانی

با تغییر آدرس پیش فرض سایتتان، حمله کنندگان به سایتتان را گمراه سازید. این خصیصه همچنین کمک بزرگی به کاربران می کند که لینک ورود خود را به یاد آورند.

  • تطبیق و مقایسه فایل به صورت انلاین

iThemes Security Pro هرگونه تغییرات بر روی فایل های وردپرس روی سیستم را با نسخه WordPress.org مقایسه می کند تا اگر هکرها روی آن تغییری ایجاد کرده باشند مشخص شود.

  • کد امنیتی گوگل 

با Google  reCAPTCHA یک لایه اضافی از امنیت را به آسیب پذیرترین صفحاتتان مانند ورود و ثبت نام کاربران، صفحه نظرات و… اضافه کنید .

 

افزونه امنیتی و ضد هک iThemes Security Pro (آنتی ویروس + فایروال) 5

 

 

 

افزونه امنیتی و ضد هک iThemes Security Pro (آنتی ویروس + فایروال)
5

125,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

125,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

باران بشیری بشیری

باران بشیری

نمایش فروشگاه

Contact with this Author

تماس با فروشنده

Product Information

  • تاریخ بروزرسانی
    :

    24 اسفند 1402

  • تاریخ انتشار
    :

    12 خرداد 1397

  • نسخه
    :

    8.4

  • زبان
    :
    فارسی - انگلیسی