افزایش سرعت و بهینه سازی با موشک وردپرس | WP Rocket

5

89,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

با افزونه موشک وردپرس WP rocket شما می توانید سرعت سایت خود را به طرز محسوسی افزایش دهید. این افزونه یکی از محبوب ترین افزونه ها در این زمینه است که کارشناسان بسیاری آن را به کاربران حرفه ای توصیه می کنند و ما نیز آن را به تمام کاربران خود توصیه کرده و البته روش کار با آن را برای مشاهده بهترین نتیجه و کیفیت آموزش می دهیم.

این افزونه چندین عمل بهینه سازی را در کنار هم انجام می دهد بنابراین شما از نصب همزمان چند افزونه متفاوت بی نیاز می شوید. می توانید مقایسه میان کارآیی این افزونه با چند افزونه دیگر را از اینجا مشاهده کنید تا متوجه این مطلب شوید.

چهار افزونه در یک افزونه – مشاهده ویژگی ها

 

قابلیت های موشک وردپرس در یک نگاه

 

cache
کش صفحات

 

با فعالسازی افزونه کش صفحات شروع به کار می کرد. این یک روش برای کاهش زمان بارگذاری صفحات و افزایش سرعت است که تاثیر بسزایی در بهینه سازی برای موتورهای جستجو خواهد داشت.

 

 

 

 

 

preload
پیش بارگذاری صفحات و افزایش رتبه

 

 

به خاطر این که کراولرها هر صفحه را به طور آزمایشی بازدید کرده و از پیش بارگذاری کش استفاده می کنند با این کار ایندکس شدن صفحات شما توسط موتورهای جستجو بهبود قابل توجهی می یابد.

 

 

 

 

 

lazyload
بارگذاری با تاخیر عکس ها

 

عکس ها و تصاویر و ویدیوها تا زمانی که کاربر به سمت آن ها اسکرول نکرده باشد (در محدوده دید کاربر قرار نگرفته باشند) بارگذاری نمی شوند. بسیاری از سایت های بزرگ دنیا از این تکنیک استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

developer
توسعه دهنده ها دوستش دارند

 

 

کدهای افزونه طوری نگارش یافته که توسعه دهندگان وردپرس آن را دوست خواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

 

compression
فشرده سازی فایل های ایستا

 

افزونه با استفاده از مینیمایز سازی فایل های css و جاوااسکریپت، حجم سایت شما را به طرز محسوسی پایین می آورد و بالطبع سرعت آن را افزایش می دهد.

 

 

 

 

حالا خودتان دیدید؟ این ها امکاناتی است که شما برای داشتن هر کدام، مجبورید یک افزونه نصب کنید و افزونه موشک وردپرس همه این قابلیت ها را یکباره در خود دارد. حال ببینیم چگونه تنظیمات افزونه را برای حصول بهترین نتیجه انجام دهیم.

تنظیمات جهت ساخت موشک وردپرسی

وارد تنظیمات افزونه شوید. ابتدا در تب تنظیمات ابتدایی می توانید بسیاری از عملکردهای اصلی را تعیین کنید.

wp-rocket-panel

 

بارگذاری کند

بارگذاری کند Lazyload را هم در مورد عکس ها و هم در مورد ویدیوها فعال کنید (تیک بزنید).

wp-rocket-lazyload

کش موبایل

در صورتی که از یک قالب معمولی یا رسپانسیو استفاده می کنید بدون آن که افزونه موبایلی برای سایت نصب کرده باشید بهتر است این گزینه را فعال کنید.

wp-rocket-mobile-cache

بهینه سازی فایل ها

ما توصیه می کنیم این گزینه ها را غیرفعال بگذارید مگر آن که در این زمینه حرفه ای باشید و بدانید در صورت مشکل چه کار باید انجام دهید.

wp-rocket-file-optimization

مدت زمان مراحل انجام کش

کش در چه دوره زمانی صورت بگیرد. به طور پیشفرض بر روی 24 ساعت قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم این را دست نزنید چون کم کردن آن کش ها را به طور مداوم پاک می کند و زیاد کردن آن باعث می شود برخی از کاربران همیشگی برخی از مطالب شما را از دست بدهند.

wp-rocket-lifespan

انجام تنظیمات CloudFlare

file-gjhknmadcc

در بخش CDN گزینه فعالسازی CloudFlare را بزنید و روی پنجره باز شده بر روی OK کلیک کنید. سپس تغییرات را ذخیره کنید و حال می بینید که تب جدیدی به نام CloudFlare اضافه شده که می توانید تنظیمات را از آن جا انجام دهید. حال مشخصات حساب خود را وارد کنید و موشک خود را به پرواز درآورید.

توصیه می کنیم اگر حساب CloudFlare ندارید از اینجا یکی باز کرده و سایت خود را به آن اضافه کنید. به زودی آموزشی در این باره منتشر خواهیم کرد.

افزایش سرعت و بهینه سازی با موشک وردپرس | WP Rocket
5

89,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

89,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

Contact with this Author

تماس با فروشنده

Product Information

  • تاریخ بروزرسانی
    :

    17 خرداد 1402

  • تاریخ انتشار
    :

    24 آذر 1395

  • نسخه
    :

    3.13.4

  • زبان
    :
    فارسی