افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce

5

89,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

پوز فروشگاهی ووکامرس | فروش نقدی | yith pos

توضیح: محصول در حال حاضر از خط آپدیت در فرشمی خارج شده است.

اگر شما یک فروشگاه دارید که برای آن سایت طراحی کرده و فروش آنلاین به راه انداخته‌اید اما همزمان در فروشگاه‌تان، فروش به صورت حضوری هم دارید، آن وقت به سیستمی نیاز دارید که بتوانید فروش حضوری و آنلاین را در کنار هم مدیریت کنید. ووکامرس، این امکان را در فروش آنلاین در اختیارتان قرار می‌دهد که علاوه بر امکان فروش و دریافت سفارشات به صورت آنلاین، به گزارشات جامع، مدیریت انبار، بازاریابی و مواردی مانند آن دسترسی داشته باشید. برای فروش نقدی نیز به سیستمی نیاز دارید که علاوه بر امکان مدیریت فروش، با اتصال به ووکامرس، سیستم فروش‌تان را هماهنگ و پیوسته کرده و امکانات ووکامرسی را در اختیار فروشگاه‌تان قرار دهد.

 

پیشنمایش افزونه (فرانت اند)

ورود صندوقدار:  reguser | pass123

ورود مدیر صندوق: adminuser | pass123

 

نقد و بررسی افزونه پوز فروشگاهی ووکامرس

به کمک این افزونه می‌توانید فروشگاه یا فروشگاه‌های خود و فروشندگان‌تان را به فروشگاه آنلاین‌تان متصل کنید. دستگاه پوز به سیستم وصل کنید و یا از طریق اسکن بارکد به فروش بپردازید. افزونه با دکان و سیستم چندفروشندگی نیز هماهنگ است و شما به فروشندگان‌تان نیز می‌توانید این امکان را بدهید تا فروشگاه خود (محصولاتی که از طریق سایت شما می‌فروشند) را به سیستم فروش آنلاین متصل کرده و فروش حضوری و آنلاین را یک جا مدیریت کنند. این افزونه برای فروشگاه‌هایی که علاوه بر فروش آنلاین، فروشگاه فیزیکی نیز دارند ضروری است.

 

ویژگی‌های افزونه Yith Point of Sale for Woocommerce

  • محصولات سفارشی : شما میتوانید محصولات سفارشی را مستقیماً از رابط افزونه POS به صورت مستقیم اضافه کنید. ویژگی های مهم محصول مانند رنگ و اندازه را درج کنید و همزمان آنها را در کاتالوگ موجود خود منتشر کنید.
  • ثبت ها : چندین فروشگاه و رجیستری را مدیریت کنید تا تجارت تجارت الکترونیکی خود را ، هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین گسترش دهید.
  • کوپن، تخفیف و هزینه : با تخفیف های ثابت یا درصدی از جمله کوپن به مشتریان خود پاداش دهید. علاوه بر این صندوق داران می توانند هزینه های ثابت یا درصدی از قبیل خدمات نظافت یا حفاظت از بیمه را شار کنند.
  • سفارش و یادداشت های مشتری : یادداشت ها را به سفارشات مهمی که نیاز به توجه ویژه دارند ضمیمه کنید. بین یادداشت هایی که برای مشتری ارسال می شود و یادداشت های اداری را برای نگهداری سوابق داخلی مدیریت کنید.
  • مدیریت سفارش : برای تکرار یا پرس و جو در مورد سوالات مشتری ، سفارشات قبلی را پیدا کنید و ببینید که سفارشات در کجا قرار گرفته و چه کسی به مشتریان خدمت کرده است.
  • روش های پرداخت : با استفاده از ترمینال کارت شخص ثالث مورد نظر خود وجه نقدی را بپذیرید. روش پرداخت Chip & PIN گنجانده شده می تواند صندوقداران با شماره مرجع را برای اهداف ضبط ثبت کند.
  • راهنمایی های کمک کننده : پیکربندی کنید که چه عواملی در انتهای هر فروش مانند ایمیل یا چاپ رسیدها ، بررسی یادداشتهای ضمیمه یا ضبط امضا برای اهداف مجوز تنظیم شود. برای مشتریانی که ثبت نام کرده اند و مشتریان پیاده روی هستند پیش فرض ها را اعمال کنید.

  • تعویض سریع : بین صندوقدارهای اختصاص داده شده از داخل برنامه Point of Sale for WooCommerce جابجا شوید یا ثبت خودکار گزارش صندوقدار پس از هر بار فروش را پیکربندی و فعال کنید.
  • نمایشگاه محصولات : با استفاده از پانل پیش نمایش محصول داخلی محصولات خود را با جزئیات بیشتر به نمایش بگذارید. این برای صاحبان فروشگاه هایی که می خواهند تجربه خرید دیجیتال را در فروشگاه ارائه دهند مفید است.
  • کارت های فروشگاه : با اسکن سریع کارت مشتری اختصاص داده شده خود به مشتریان عادی خود سرویس دهید تا جزئیات آنها به htc,ki Point of Sale for WooCommerce بارگیری شود.
  • واحد های اندازه گیری : واحدهای اندازه گیری مورد نظر خود را برای نگهداری موجودی انبار تعریف و تنظیم کنید. این برای محصولاتی مانند کفپوش ، محصولات تازه ، پارچه یا جواهرات مفید است.
  • اسکن بارکد : با استفاده از یک اسکنر بارکد USB یا بلوتوث سازگار ، بارکد SKU محصول را اسکن کنید تا یک محصول یا محصول تغییر یابد.

  • بارکد محصول : لیبل های بارکد محصول را چاپ کنید تا سریع اسکن شده و محصولات را به سفارش اضافه کنید. از میان قالب ها انتخاب کنید و پیکربندی کنید که چه اطلاعاتی در برچسب نمایش داده می شود.
  • گزارش دهی و فیلتر سفارش : فروش آنلاین خود را از طریق فروش درون فروشگاهی خود در مدیریت با استفاده از فیلترهای ثبت و خروجی فیلتر کنید و گزارش هایی را بر اساس فروش های تکمیل شده از طریق POS با ثبت خروجی یا صندوق دار تهیه کنید.
  • محاسبه مالیات : مالیات ها به طور خودکار بر اساس نرخ مالیات و تنظیمات کلاس محاسبه می شوند. مالیات ها را بر اساس آدرس فروشگاه ، آدرس محل فروش ، آدرس صورتحساب مشتری یا آدرس حمل و نقل مشتری پیکربندی کنید.
  • بخش آدرس : بخش آدرس جایی است که شما محل خروجی را وارد می کنید. این برای محاسبه مالیات سفارشات ثبت شده از ثبت های اختصاص داده شده به این خروجی استفاده می شود.
  • بخش WiFi : این بخش برای مدیران فروشگاه هایی است که می خواهند اینترنت بی سیم خود را با مشتریان پولی به اشتراک بگذارند. جزئیات بی سیم روی رسید تولید شده فروشگاه چاپ می شود.
  • بخش عمومی : تنظیمات این بخش شامل موارد زیر می باشد :

  1. خروج (Outlet) : کاربرانی که به خروجی پیکربندی شده اختصاص داده شده اند فقط می توانند به ثبت نام دسترسی پیدا کنند.
  2. شبکه محصول : شبکه ای که در بخش ثبت نام بارگذاری می شود. به طور پیش فرض شبکه طرح دسته بندی محصولات را در قالب دسته نمایش می دهد.
  3. الگوی رسید : الگوی رسید است که هنگام ثبت سفارشات از طریق ثبت استفاده می شود.
  4. پیشوند و پسوند : شما میتوانید پیشوند یا پسوندی را برای شماره سفارشاتی که هنگام ثبت سفارشات از طریق ثبت ایجاد می شوند وارد کنید.
  5. مشتری : شما میتوانید یک مشتری پیش فرضی را که هنگام باز کردن ثبت نام بارگیری می شود را اختصاص دهید.
  6. مدیریت صندوق : این را فعال کنید تا هنگام باز کردن ثبت نام ، یک شناور نقدی شروع شود.
  7. گزینه ناهار خوری : شما میتوانید گزینه پیش فرض ناهار خوری را برای ثبت نام تنظیم کنید. این امر به فعال کردن ماژول رستوران نیاز دارد.
  • بخش نقطه فروش :
  1. چاپ رسید : این کار به طور پیش فرض عملکرد چاپ رسید را تغییر می دهد.
  2. رسید هدیه : این به صندوقداران امکان چاپ رسید هدیه و همچنین رسید عادی را می دهد.
  3. رسید ایمیل :
    * خیر ، رسید ایمیل به طور پیش فرض خاموش خواهد بود.
    * بله ، برای همه مشتریان – این گزینه به طور پیش فرض رسید ایمیل را برای همه مشتریان از جمله مشتریان مهمان فعال خواهد بود.
    * بله ، فقط برای مشتریان غیر مهمان – این گزینه به صورت پیش فرض فقط رسید ایمیل را برای مشتریان عضو سایت فعال می کند
  4. درخواست یادداشت :
    * هیچ کدام – این امر باعث یادداشت نمی شود.
    * در ذخیره – این فقط هنگام یادداشت هنگام ذخیره / نگهداری سفارشات درخواست می کند.
    * در تمام فروش ها – این باعث می شود در تمام سفارشات از جمله صرفه جویی در / نگه داشتن سفارشات یادداشت برداری کنید.
    * تغییر صندوق دار – با این کار صندوقدار از ثبت نام خارج می شود و پس از هر فروش آنها را به صفحه ورود به سیستم هدایت می کند. از زمان تحقق سفارش ۵ ثانیه تأخیر وجود دارد و صندوقدار به صفحه ورود به سیستم هدایت می شود.
  5. تغییر صندوق دار : با این کار صندوقدار از ثبت نام خارج می شود و پس از هر فروش آنها را به صفحه ورود هدایت می کند. از زمان تحقق سفارش ۵ ثانیه تأخیر وجود دارد و صندوقدار به صفحه ورود به سیستم هدایت می شود.
  • اختصاص دادن کاربران به خروجی : برای باز کردن یا ورود به یک ثبت نام ، کاربر وارد شده باید به خروجی که ثبت نام به آن متعلق است اختصاص یابد. برای اختصاص دادن کاربر خود به یک خروجی به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. به نمایه کاربر خود بروید یا اگر کاربر دیگری را اختصاص می دهید ، به نمایه کاربر او بروید.
  2. به قسمت Point of Sale بروید و از قسمت Assigned Outlet ، خروجی را انتخاب کنید.
  3. ذخیره تغییرات را بزنید و کاربر اکنون به رجیسترهای موجود در این پریز دسترسی خواهد داشت.
  • همچنین در زمان اختصاص کاربران به مراکز فروش ، می توانید کارهایی را که صندوقداران هنگام استفاده از ثبت نام می توانند انجام دهند محدود کنید ، این شامل موارد زیر است:
  1. تخفیف – این عملکردهای تخفیف مانند تخفیف ، هزینه و کوپن را از ثبت نام غیرفعال می کند.
  2. مناقصه – این امکان ثبت سفارش را غیرفعال می کند. صندوقداران فقط می توانند سفارشات را به حالت تعلیق در آورند.
  • بخش پرینت بارکد محصول : شما می توانید بارکد محصول را با استفاده از ابزاری داخلی که در زیر صفحه فروش> بارکد موجود است چاپ کنید. برای چاپ بارکد محصول :

  1. بر روی افزودن محصول کلیک کنید، محصولی را که می خواهید برای آن پرینت کنید جستجو کرده و بر روی افزودن کلیک کنید.
  2. تعداد لیبل ها را در قسمت تنظیمات پرینت وارد کرده و نوع لیبل را تنظیم کنید.
  3. بسته به نوع لیبلی که روی آن پرینت می کنید ، تعداد لیبل باید نشان دهنده این باشد. به عنوان مثال ، یک صحه لیبل با ۷ ردیف و ۳ ستون ، تعداد ۲۱ لیبل را وارد می کنید.
  4. فیلدهای محصول را که می خواهید در لیبل قرار دهید انتخاب کنید.
  5. بر روی پرینت کلیک کنید تا لیبل های خود را چاپ کنید.
  • تظیمات عمومی :

  1. فیلترهای سفارش – فیلترهای ثبت و خروجی نشان داده شده در صفحه ووکامرس> سفارشات را کنترل می کند.
  2. دسترسی – به صندوقداران فروش اختصاصی اجازه می دهد تا ثبت نام خود را از صفحه حساب من> نقطه فروش باز کنند.
  3. خروج خودکار – مدت زمانی را تنظیم کنید که پس از آن ثبت نام به طور خودکار از سیستم خارج شود.
  4. شماره مالیاتی – شماره مالیاتی را تنظیم کنید که روی رسید چاپ شود.
  5. انتقال و افکن ها – انتقال های بصری را بر روی ثبت ها غیرفعال می کند.
  • تنظیمات وضعیت :
  1. سفارشات انجام شده – هنگام سفارش از طریق POS ، وضعیت سفارشات موفق را تعیین کنید.
  2. سفارشات پارک شده – وضعیت سفارشاتی را که از طریق POS به متوقف می شوند تنظیم کنید.
  3. واکشی سفارشات – وضعیت سفارشاتی را که در پنل سفارشات در POS بارگیری می شوند تنظیم کنید.
  4. سفارشات وب سایت – انتخاب کنید که آیا سفارشات وب سایت را در صفحه سفارشات در POS قرار دهید.
  • تنظیمات POS :
  1. پیش تنظیمات صفحه کلید – کلیدهای درصدی را که در صفحه تخفیف پیدا شده است از پیش تعیین کنید.
  2. میانبرهای صفحه کلید – هنگام استفاده از ثبت نام ، میانبرهای صفحه کلید را فعال کنید.
    U – جستجوی مشتریان
    L – جستجوی محصولات
    P – محصولات را مرور کنید
    S – اطلاعات حمل و نقل را وارد کنید
    د – تخفیف اعمال کنید
    ج – درخواست کوپن
    F – اعمال هزینه
    O – واکشی سفارشات
    T – پرداخت را بپذیرید
    ح – نظم را حفظ کنید
    V – پاک کردن سبد خرید
    N – یادداشت اضافه کنید
  3. فیلدهای اسکن – قسمت محصولی را که هنگام اسکن بارکد محصول از طریق ثبت استفاده می شود ، انتخاب کنید. پیش فرض WooCommerce SKU است.
  4. شامل جستجو  قسمتهایی را که در درخواست جستجوی محصول در فهرست ثبت شده گنجانده شده است ، انتخاب کنید. پیش فرض عنوان محصول و SKU محصول است.
  5. اجبار به سیستم خروج – کاربران را قادر می سازد تا ثبت نامی را که قبلاً باز شده است ، به دست گیرند.
  • مدیریت صندوق :

  1. معیارهای وضعیت سفارش : وضعیت سفارشاتی را که در گزارش مدیریت وجه نقد گنجانده شده تنظیم کنید.
  2. گرد کردن ارز : گرد کردن ارز را برای کشورهایی با مقدار محدود ارز فعال کنید.
  3. گزینه های پول : اسکناس های ارزی را برای محاسبه سریع پول نقد اضافه کنید.
  • گزینه های کاشی (Tile) :
  1. مرتب سازی پیش فرض – مرتب سازی پیش فرض کاشی ها را روی ثبت تنظیم کنید.
  2. پیش نمایش محصولات – هنگام استفاده از ثبت نام ، محصولات خود را به نمایش بگذارید. یک دکمه کوچک روی کاشی محصول ظاهر می شود.
  3. ناموجود – شامل محصولات ناموجود در شبکه محصول.
  4. قابلیت مشاهده محصول – قابلیت مشاهده محصولات از فروشگاه آنلاین و POS را کنترل کنید.
  5. واحد اندازه گیری – هنگامی که روی کاشی محصول کلیک می کنید ، مقدار فروش مشخصی را از فروشنده درخواست کنید. به واحد اندازه گیری نحوه پیکربندی این مورد برای محصولات مراجعه کنید.
  6. افزودن به سبد خرید – اینکه چه اتفاقی برای شبکه می افتد وقتی کالایی به سبد اضافه می شود ، کنترل کنید.
  • گزینه های مشتری :

  1. کشور پیش فرض – کشورهایی را که مشتری از طریق ثبت به آنها اضافه می شود تنظیم کنید.
  2. پرداخت مهمان – هنگام استفاده از ثبت نام ، پرداخت مهمان را فعال یا غیرفعال کنید.
  3. کارت های مشتری – اسکن کارت های مشتری از طریق ثبت را امکان پذیر می کند.
  4. فیلدهای ضروری – تنظیم کنید که چه فیلدهایی هنگام افزودن مشتری از طریق ثبت نام مورد نیاز هستند.
  5. فیلدهای اختیاری – فیلدهای اختیاری را از صفحه مشتریان در ثبت نام پنهان کنید.
  • اقدامات پایان فروش :
  1. دریافت امضاء – ضبط امضا برای مجوز در پایان روند فروش را امکان پذیر می کند.
  2. امضا ضروری است – این امر گرفتن امضا را به یک نیاز تبدیل می کند.
  3. دستورات امضا – انتخاب کنید که آیا هنگام انجام سفارشات یا پارک کردن ، به ضبط امضا احتیاج دارید.
  • گزینه های مالیاتی :

  1. محاسبه مالیات – محاسبه مالیات را برای POS فعال یا غیرفعال کنید.
  2. محاسبه مالیات بر اساس – انتخاب کنید که از کدام آدرس مالیات محاسبه شود.
  • گزینه های گزارش :
  1. گزارش های بسته شده – هنگام بستن ثبت نام ، گزارش پایان روز نمایش داده می شود.
  2. گزارش سفارشات – تنظیم کنید که وضعیت سفارشات در پایان گزارش روز شامل چه مواردی باشد.
  3. ایمیل انتهای فروش – با مراجعه به ووکامرس>تنظیمات>ایمیل> الگوی پایان فروش می توان اخطار پایان نامه ایمیل را سفارشی کرد.

 

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 2

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 3

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 4

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 5

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 6

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 7

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 8

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 9

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 10

 

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce 11

افزونه پوز فروشگاه ووکامرس | Yith point of sale for Woocommerce
5

89,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

javad naderi naderi
javad naderi naderi در 3:36 ب.ظ

سلام من خریدم ولی باز نمیشه
میگه لایسنس رو وارد کنید

پاسخ
فرشمی تمز آزادپور
فرشمی تمز آزادپور در 7:30 ب.ظ

با سلام و احترام
این محصول چنان که در توضیحات آمده به دلیل عدم آپدیت‌های قوی از سیکل انتشار فرشمی خارج شده است گرچه مشکلی برای لایسنس ندارد و می‌توانید جهت مشکل تیکت بزنید. اما بهتر است از محصول جایگزین Openpos که هم محصول قدرتمندتری است به همراه ماژول‌های مختلف که امکانات بیشتری به سیستم می‌دهد استفاده کنید.

پاسخ
زهره در 1:42 ق.ظ

قسمت مهم برای من موجودی محصوله نمیخوام صندوقدار بتونه موجودی و تغییر بده حتی محصول جدید تعریف کنه یا حذف کنه امکان گرفتن دسترسی مدیریت محصول از صندوق دار هست؟

پاسخ
فرشمی تمز آزادپور
فرشمی تمز آزادپور در 1:58 ق.ظ

با سلام و احترام
برای امکانات بیشتر از افزونه openPos استفاده کنید. امکان تعیین دسترسی‌های مختلف برای صندوقدار پشتیبانی شده است.

پاسخ
سید محمد دانش دانش
سید محمد دانش دانش در 12:03 ق.ظ

ممنون میشم ورژن جدید رو منتشر کنید

پاسخ
محمد در 11:24 ب.ظ

سلام و عرض ادب خوب هستید ببخشید لینکی که برای دمو گذاشتید کار نمیکنه . امکانش هست تصحیحی شکنید درست کنیدش . ممنون میشم من قصد خرید دارم

پاسخ
فرشمی تمز آزادپور
فرشمی تمز آزادپور در 12:35 ق.ظ

با سلام و احترام
دموی مربوطه فعال شده است

پاسخ
محمد بحر
محمد بحر در 9:43 ق.ظ

ببخشید مشخصات ورود به دمو جهت تست چیه ؟ ننوشتید هیجا

پاسخ
فرشمی تمز آزادپور
فرشمی تمز آزادپور در 4:48 ب.ظ

با عرض پوزش! اضافه شد

پاسخ
مجید کریمیان کریمیان
مجید کریمیان کریمیان در 9:54 ق.ظ

سلام
عرض خسته نباشید بابت زحمات زیاد
ای کاش به ترجمه هم توجه بیشتری می کردید چرا که متن آماده در بالا و قسمت های دیگر به نظر می رسد با نرم افزار ترجمه شده است.
تشکر

پاسخ
آرزو جمالی جمالی
آرزو جمالی جمالی در 1:19 ب.ظ

سلام
شما از افزونه استفاده کرده‌اید؟ کدام قسمت مد نظر است؟ هیچکدام از محصولات فرشمی توسط ماشین ترجمه نمی‌شود و همه ترجمه‌ها توسط مترجمان انجام می‌شود. همچنین بر اساس کارکردها، آپدیت‌ها و نظرات مشتریان، ترجمه‌ها نیز در بروزرسانی‌ها اصلاح می‌شوند

پاسخ

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

89,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

Contact with this Author

تماس با فروشنده

Product Information

  • تاریخ بروزرسانی
    :

    13 بهمن 1400

  • تاریخ انتشار
    :

    11 آبان 1399

  • نسخه
    :

    1.0.15

  • زبان
    :
    فارسی