مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress

5

129,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

افزونه learnpress مشهورترین و پرفروش‌ترین افزونه دوره ساز و مدیریت آموزش وردپرس به شمار می‌رود. این افزونه به خاطر رایگان و کدباز بودن٬ روی سایت‌های زیادی نصب شده و قالب‌های آموزشی زیادی در تم فارست از این افزونه برای طراحی سیستم آموزشی بهره برده‌اند. بنابراین اگر شما یک قالب آموزشی خریده‌اید که از این افزونه برای ساخت سیستم استفاده کرده باید بدانید که در قالب‌ها٬ نسخه آزمایشی افزونه‌ها نصب شده و آن هم نه تمام افزونه‌هایی که شما نیاز خواهید داشت. برای آن که سایت‌تان به روز باشد و برای هر قابلیت به دنبال افزونه مورد نظر نگردید این بسته به کارتان خواهد آمد. تمام افزونه‌های learnpress در آخرین نسخه یکجا ارایه شده‌اند تا به کمک آنها بدون دردسر بتوانید سایت آموزشی خود را بنا کنید.

 

کامل ترین مجموعه ادآن های افزونه لرن پرس به زبان فارسی

بیش از ۲۳ افزونه در یک مجموعه بی نظیر – پکیج نهایی افزونه‌های لرن پرس

سایت آموزشی با تمام امکانات بسازید

به همراه نسخه فارسی افزونه لرن پرس

 

افزونه Learnpress Frontend Editor جدید:

این امکان را برای مدرسان خود به وجود آورید که بدون دسترسی به پیشخوان وردپرس، وارد داشبورد مدرسان شوند و از آنجا به ایجاد دروس و مدیریت دانشجویان دوره‌ها بپردازند. با این افزونه شما می‌توانید سایت‌هایی معروفی مانند Coursera و Lynda و یا نمونه‌های ایرانی مانند فرانش، فرادرس و مکتب‌خونه را با تمامی امکانات ایجاد کنید.

  • یک صفحه برای داشبورد مدرسان ایجاد کنید
  • تمام تنظیمات دروس در اختیار مدرسان قرار می‌گیرد
  • دوره‌ساز به طور کامل در اختیار مدرس برای ایجاد دوره‌ی جدید قرار می‌گیرد

 

افزونه‌های موجود در بسته

نسخه فارسی ادآن‌های لرن پرس:

افزونه learnpress-notifications: این افزونه بخش اعلان‌های ایمیلی را به سیستم آموزشی شما اضافه می‌کند. بدیهی است که این افزونه برای هر سایت آموزشی ضروری است که به دانشجویان اطلاعیه ایمیلی ارسال کند. مثلا رسید ثبت نام در دوره را به دانشجویان ارسال کند.

افزونه learnpress-announcements: افزودن اعلان برای دانشجویان. به کمک این افزونه می‌توانید اعلان‌های جدید ایجاد کنید تا در صفحات کاربری دانشجویان نمایش داده شود:

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress 2

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress 3

 

 

افزونه learnpress-certificates: این افزونه نیز امکان ساخت گواهینامه برای هر دوره را فراهم می‌کند. به کمک این افزونه می‌توانید به دانشجویانی که دوره آموزشی را با موفقیت پشت سر می‌گذارند گواهینامه اعطا کنید و اعتبار موسسه خودد را افزایش داده و بر تعداد دانشجویان‌تان بیفزایید.

افزونه learnpress-co-instructor: برای یک درس چند مدرس داشته باشید. این افزونه این امکان را می‌دهد که چندین مدرس برای یک دوره داشته باشید و هر مدرس تنها می‌توانید درس‌های خود را ویرایش کند.

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress 4

 

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress 5

 

 

افزونه learnpress-collections: می‌توانید از دوره های خود کلکسیون بسازید. چند دوره را در یک بسته قرار دهید و بسته را به شکل یک محصول به کاربران نمایش دهید.

افزونه learnpress-coming-soon-courses: همان طور که از نامش پیداست می‌توانید یک دوره به زودی بسازید. اگر قرار است ماه آینده یک دوره اموزشی برقرار کنید از همین حالا می‌توانید کورس را بسازید و برایش تبلیغ کنید اما ثبت نام آن را به آینده موکول کنید

افزونه learnpress-commission: به کاربران به ازای هر دوره کمیسیون بدهید. شما می‌توانید برای هر دوره درصد کمیسیون متفاوتی تعیین کنید.

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress 6

 

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress 7

 

 

افزونه learnpress-content-drip: می‌توانید برای دوره های‌تان محدوده دسترسی تعیین کنید. یعنی تعیین کنید که فلان دوره از چه زمانی در دسترس قرار بگیرد و تا چه زمانی منقضی شود.

افزونه learnpress-gradebook: کتاب نمره برای دانشجویان شما. در واقع معادلی است برای کارنامه دانشجویی.

افزونه learnpress-mycred: سازگاری با افزونه محبوب امتیازدهی. شما می‌توانید یک سیستم گیمینگ در سایت‌تان راه بیندازید و کاربران را ترغیب به فعالیت در آموزشگاه‌تان کنید تا امتیاز جمع کنند و پیشرفت کنند.

افزونه learnpress-paid-membership-pro: این هم سازگاری با افزونه عضویت ویژه pmp را برایتان مهیا می‌کند. می‌توانید پلن‌های اشتراک درست کنید که با خرید آن٬ دانشجویان بتوانند به دوره های مختلف در یک بازه زمانی خاص دسترسی داشته باشند.

افزونه learnpress-random-quiz: این افزونه قابلیت آزمون تصادفی را برای دوره های مختلف فراهم می‌کند.

افزونه learnpress-sorting-choice: این افزونه یک نوع پرسش جدید به آزمون شما اضافه می‌کند. با این افزونه می‌توانید پرسش انتخاب چینش ایجاد کنید و از کاربران بخواهید ترتیب گزینه‌ها را پیدا کنند:

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress 8

 

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress 9

افزونه learnpress-students-list : این افزونه نیز فهرستی از دانشجویان شما فراهم می‌کند.

افزونه learnpress-woo-payment: این افزونه ضروری٬ سیستم پرداخت ووکامرس را با آموزشگاه شما سینک می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید دوره های خود را به صورت محصولات ووکامرسی و با استفاده از درگاه پرداختهای مختلف بفروشید. 

 

سایر افزونه های موجود در بسته

افزونه learpress-bbpress

افزونه learnpress-buddypress

افزونه learpress-course-review (نسخه فارسی)

افزونه learnpress-prerequisites-courses (نسخه فارسی)

افزونه learnpress-wishlist (نسخه فارسی)

افزونه learnpress-fill-in-blank (نسخه فارسی)

افزونه learnpress-import-export (نسخه فارسی)

افزونه learnpress-offline-payment (نسخه فارسی)

 

آخرین آپدیت‌ها (بسته جدید)

شامل نسخه فارسی افزونه های:

Learnpress Certificates

Learnpress Commissions

Learnpress Content Drip

Learnpress Wishlist

Learnpress Woo Payment

مجموعه ادآن های افزونه آموزش آنلاین learnpress
5

129,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

129,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

Contact with this Author

تماس با فروشنده

Product Information

  • تاریخ بروزرسانی
    :

    29 مهر 1401

  • تاریخ انتشار
    :

    3 بهمن 1397

  • نسخه
    :

    گوناگون

  • زبان
    :
    فارسی