افزونه سئوی پرمیوم وردپرس یوآست yoast seo premium pack

5

95,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

کمتر کسی است که با وردپرس کار کرده باشد و نام افزونه سئوی یوآست به گوشش نخورده باشد. اگر بگوییم این افزونه شناخته‌شده‌ترین افزونه وردپرس به شمار می‌رود اغراق نکرده‌ایم. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از این افزونه استفاده می‌کنند و از مزایای قدرتمند آن برای بهبود سئوی سایت خود، و نمایش بهتر در موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

 

افزونه سئوی پیشرفته yoast

نسخه فعال شده با لایسنس فرشمی

افزونه سئوی پرمیوم وردپرس یوآست yoast seo premium pack 2

 

از اهمیت سئو بسیار گفته شده و اکنون دیگر تمام صاحبان سایت‌ها و کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت ارزش سئو را به خوبی درک کننده و بسیاری از شرکت‌ها هزینه‌های گزافی را صرف سئوی سایت خود می‌کنند چون نمایش بهتر در صفحات نتایج جستجو یعنی بازدیدکننده‌ی بیشتر و فروش بالاتر. سایت‌هایی که خود را در کلمات کلیدی اصلی به صفحه اول گوگل رسانده اند ارزش تجارت خود را چندین برابر کرده و فروش ثابت میلیونی روزانه را تجربه کرده‌اند.

این افزونه، بهترین و پرفروش‌ترین افزونه‌ی سئوی وردپرس به شمار می‌رود که امکانات بی‌شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در آکادمی فرشمی می‌توانید مجموعه‌ای از آموزش‌های مرتبط با سئو را بیابید که همواره با آموزش‌های جدید به روز می‌گردند و شما به کمک این افزونه می‌توانید آن‌ها را در سایت خود اعمال کنید و رتبه سایت خود را ارتقا دهید.

آموزش و راهنمای سئو و ارتقای رتبه سایت

آموزش‌های مربوط به افزونه سئو از برترین منابع تخصصی جهان

نقد و بررسی افزونه یوآست سئو

امروزه یکی از بهترین و ساده ترین راهکارهای افزایش بازدیدکنندگان سایت، بهینه سازی سئوی سایت و افزایش رنک (امتیاز) سایت در گوگل است.

متخصصان سئو راهکارهای متعددی را برای بهینه سازی سئوی سایت شما انجام می دهند اما همانطور که می دانید انجام کار توسط این متخصصان نیازمند صرف هزینه های بسیار زیاد است در صورتی که شما با داشتن یک سایت وردپرسی به راحتی می توانید سئوی سایت خود را افزایش دهید و بهترین جایگاه گوگل در صفحه اول را به خود اختصاص دهید.

سسیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای گوگل به شمار می رود و قالب های وردپرس نیز در ۹۹% از موارد به صورت کاملا استاندارد و مطابق با اصول سئو طراحی می شوند. در این شرایط شما بخش اعظمی از کارهایی که متخصص سئو انجام می دهد را انجام داده اید و تنها مرحله باقیمانده برای افزایش سئوی سایت وردپرسی شما، تولید محتوای مناسب با کلمات کلیدی مناسب جهت ثبت در موتورهای جستجوگر از جمله گوگل است.

ویژگی‌های افزونه

افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام تجاری Yoast Seo Premium بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای بهبود سئوی سایت شما همچون یک متخصص است که به شما کمک می کند تا خطاهایی که در کاهش امتیاز سئو موثر هستند را به هیچ وجه انجام ندهید. همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید.

پلاگین Yoast سئو نسخه پرمیوم به طور خودکار تغییرات صورت گرفته در آدرس لینک مطالب شما را تشخیص داده و به جای آنکه بازدیدکنندگان شما با مراجعه به آدرس های قبلی با خطای ۴۰۴ مواجه شوند، آنها را به آدرس جدید منتقل می کند. این کار در امتیازدهی سئو دارای اهمیت بسیار زیادی است و باتوجه به این اهمیت، مراحل انتقال توسط پلاگین به صورت کاملا خودکار انجام می شود.

از دیگر امکانات هوشمندانه افزونه سئوی وردپرس Yoast پشتیبانی از آنالیز زنده و سریع محتوای مطالب شما و ارائه راهکارها و هشدارهای لازم جهت بهینه سازی محتوا پیش از انتشار آن است.

 

 

افزونه سئوی پرمیوم وردپرس یوآست yoast seo premium pack 3

 

 

 

این محصولات هم به شما پیشنهاد می‌شود

85,000 تومان
افزودن به فهرست علاقه‌مندی
129,000 تومان
افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزونه سئوی پرمیوم وردپرس یوآست yoast seo premium pack
5

95,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

علی قالی باف قالی باف
علی قالی باف قالی باف در 8:29 ب.ظ

سلام نصب کردم ولی دسترسی به تنظیماتش رو ندارم و پیشخوانش باز نمیشه . زبانش هم فارسی نیست . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ
آرزو جمالی جمالی
آرزو جمالی جمالی در 1:50 ب.ظ

با سلام و احترام
احتمالا درست نصب نشده. افزونه کاملا فارسی شده. وقتی تنظیمات باز نشده چطور متوجه شدید که زبان فارسی نیست؟

پاسخ

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

95,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

باران بشیری بشیری

باران بشیری

نمایش فروشگاه

Contact with this Author

تماس با فروشنده

Product Information

  • تاریخ بروزرسانی
    :

    12 مهر 1402

  • تاریخ انتشار
    :

    27 خرداد 1397

  • نسخه
    :

    21.3

  • زبان
    :
    فارسی