بسته شبکه اجتماعی فرشمی | Social Network for WordPress

5

799,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

بسته ساخت شبکه اجتماعی برای وردپرس | بادی پرس | network theme

اگر می‌خواهید یک شبکه اجتماعی راه‌اندازی کنید٬ برای سایت‌تان سیستم انجمن و کاربری حرفه‌ای ایجاد کنید٬ امکان تعامل فروشندگان با مشتریان٬ مدرسان با دانشجویان و یا کاربران با یکدیگر را فراهم کنید و یا برای وبلاگ٬ وبسایت خبری٬ نشریه آنلاین و یا پورتال سازمانی و شرکتی خود یک سیستم حرفه‌ای پروفایل برای کاربران ایجاد کنید٬ این بسته را از دست ندهید. در این بسته هر آن چه را که شما برای موضوع سوشیال و شبکه اجتماعی وردپرس نیاز دارید در به روزترین نسخه٬ در اختیارتان قرار گرفته است.

 

شبکه اجتماعی وردپرس٬ یک سیستم مدرن و پیشرفته کاربری

حتما شبکه‌های اجتماعی معروفی مثل فیسبوک٬ توییتر٬ لینکداین و یا اینستاگرام را می‌شناسید و در آنها اکانت فعالی دارید. آیا می‌دانستید که با وردپرس هم شما می‌توانید اغلب قابلیت‌های این شبکه‌های اجتماعی را به وبسایت خود بیاورید. قابلیت‌هایی مثل امکان دوستی و یا دنبال کردن٬ گفتگو و چت آنلاین٬ دیوار و فید خبری٬ کامنت گذاری٬ ایجاد گروه و ده‌ها امکان دیگر٬ توسط وردپرس و افزونه‌های قدرتمند آن در اختیار شما قرار گرفته است. شاید نام بادی پرس را به عنوان معروف‌ترین افزونه شبکه اجتمای برای وردپرس شنیده باشید٬ اما این تمام چیزی نیست که در وردپرس با آن مواجه خواهید شد. در بسته پروفشنال فرشمی٬ برترین افزونه‌های پرمیوم و اورجینال وردپرس در این زمینه برایی شما فراهم شده است تا طبق معمول کاربران فرشمی٬ از سایرین یک قدم جلوتر باشند.

 

بسته شبکه اجتماعی فرشمی | Social Network for Wordpress 2

 

بسته شبکه اجتماعی فرشمی چیست؟

با توجه به استقبال کاربران از محصولاتی مثل قالب بادی باس و افزونه یوزر یا یوزیفای و نیاز مشتریان، تصمیم گرفتیم پکیج جدیدی در فرشمی منتشر کنیم که شامل تمام محصولات درجه یک برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی باشد. حسن این کار برای مشتریان در این است که با پرداخت بهای یک محصول، می‌توانند تمام محصولات مربوطه را دریافت کنند و بر حسب نیاز سایت و سلیقه خود محصول مورد نظرشان را به کار گیرند.

این بسته علاوه بر صرفه‌جویی برای کاربران، یک مزیت فنی دیگر نیز دارد که کاربران می‌توانند با تست عملکردهای محصولات، یک سایت کارآمد بر اساس نیاز کسب و کار خود راه‌اندازی کرده و در صورت عدم نیاز به برخی قابلیت‌ها یا محصولات، بدون آن که هزینه اضافی پرداخت کرده باشند از آنها استفاده نکنند. 

 

بسته شبکه اجتماعی فرشمی | Social Network for Wordpress 3

قالب‌های موجود در بسته:

قالب KLEO

آخرین نسخه قالب کلئو برترین قالب چندمنظوره بادی پرس

قالب باس BOSS

آخرین نسخه مدرن ترین قالب بادی پرس

برای مشاهده توضیحات کلیک کنید

قالب Social learner (انتخابی)

آخرین نسخه قالب شبکه اجتماعی و آموزشگاه آنلاین وردپرس

برای مشاهده توضیحات کلیک کنید

بسته شبکه اجتماعی فرشمی | Social Network for Wordpress 4

 

افزونه های موجود در بسته

 

افزونه Youzer

بسته شبکه اجتماعی فرشمی | Social Network for Wordpress 5

 

افزونه Youzer تا کنون به عنوان برترین و کامل‌ترین افزونه برای ساخت پروفایل و پنل کاربری پیشرفته برای وردپرس به شمار می‌رود. این افزونه که بر پایه افزونه محبوب بادی پرس نوشته شده است همه آن چه که شما برای ساخت یک پنل کاربری حرفه‌ای برای کاربران سایت‌تان با نصب افزونه‌های متعدد به دنبالش بودید را یک جا در اختیارتان قرار می‌دهد و کار خوب سازنده افزونه در این بوده که بر خلاف اغلب توسعه دهندگان٬ ده‌ها ویژگی و قابلیت پرمیوم را در یک افزونه گنجانده بدون آن که شما را محبور به نصب افزونه‌های ضمیمه و ادآن‌های متعدد و خرید آنها کند.

 

این افزونه در همان اولین نسخه توسط تیم فرشمی کشف شده و در سایت‌های مختلف برای مشتریان مورد استفاده قرار گرفت. از همان نسخه اولیه ما امتیاز ۵ را به این افزونه اعطا کردیم چرا که در همان زمان نیز دارای امکاننات نسبتا جامعی بود. اما سازنده افزونه به همان قابلیت‌ها بسنده نکرده و طی بروزرسانی های متعدد٬ قابلیت‌های واقعا جدید و باکیفیتی به افزونه اضافه کرده٬ چنان که می‌توان گفت اکنون امکانات ده افزونه در این افزونه گنجانده شده است. پنل تنظیمات کاملا حرفه‌ای با ده‌ها گزینه٬ قالب‌ها و تم‌های متعدد با استایل زیبا و جذاب٬ شورت کدهای متنوع٬ ابزارک‌های متعدد و قابلیت‌های شخصی‌سازی زیاد از جمله ویژگی‌هایی است که این افزونه را به انتخاب اول ما برای پروفایل وردپرس تبدیل می‌کنند.

اگر شما هم در پی افزونه‌ای هستید که برای ساخت شبکه اجتماعی٬ پروفایل کاربری و خصوصیات تعاملی کاربران دست‌تان را کاملا باز بگذارد می‌توانید از این افزونه استفاده کنید. این افزونه شما را از نصب افزونه‌های زیادی در این زمینه بی‌نیاز می‌کند اما به علت سازگاری با بادی پرس٬ شما می‌توانید از افزونه‌های مختلفی در زمینه‌های مختلف استفاده کنید بدون این که نگران سازگاری با این افزونه٬ و هماهنگی با پنل کاربری‌تان باشید. از افزونه هایی مانند بی بی پرس برای ساخت انجمن و فوروم گرفته تا افزونه همکاری در فروش ultimate affiliate و افزونه ساخت آموزشگاه آنلاین مانند learndash و ultimate learning pro همه و همه با این افزونه سازگاری داشته و شما می‌توانید آن را با پنل کاربری سینک کنید.

 

توضیحات بیشتر و صفحه افزونه

 

افزونه ‌Buddy Wall

جریان فعالیت بادی پرس را تبدیل به دیوار مانند فیسبوک کنید.

 

افزونه Buddy Media

امکان افزودن تصویر و ویدیو را به کاربران شبکه اجتماعی‌تان بدهید.

 

افزونه پیپ سو Peepso

افزونه پیپ سو یکی از جدیدترین پلاگین‌های وردپرس برای ساخت شبکه اجتماعی می‌باشد که توسط یک گروه حرفه‌ای و قوی تولید شده و با بروزرسانی‌های متوالی تبدیل به قدرتمندترین افزونه برای ساخت شبکه اجتماعی بر اساس وردپرس شده است. با استفاده از ادآن‌های مختلفی که به همراه این افزونه عرضه شده است تمام قابلیت‌های یک شبکه اجتماعی همچون فیسبوک را می‌توانید به سایت خود بیاورید. از امتیازات ارزشمند این افزونه قابلیت سازگاری با تمام قالب‌های وردپرس است که برخلاف بادی پرس٬ شما نیازی به خرید قالب‌های سازگار با بادی‌پرس نیستید و استایل زیبای افزونه در هر قالبی اجرا می‌شود.

 

توضیحات بیشتر و صفحه افزونه

 

افزونه ultimate Membership pro

برترین افزونه سیستم عضویت برای وردپرس. با این افزونه تمام قابلیت‌های لازم برای تبدیل سایت به یک سیستم فروش اشتراک و عضویت ویژه را در اختیار خواهید داشت.

برای توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

افزونه Buddypress for learndash

این افزونه شبکه اجتماعی بادی پرس با با سیستم مدیریت آموزش لرن دش ادغام می‌کند.

 

افزونه buddyboss for learndash

عملکرد این افزونه مانند . افزونه بالاست.

 

افزونه مدیریت کاربران userpro به همراه ضمیمه ها

افزونه userpro در این مدتی که از عمرش می‌گذرد توانسته دل‌های بسیاری را به دست آورد. سازگاری بالا با قالب‌ها و افزونه‌های دیگر و رشد و توسعه مداوم و امکانات و قابلیت‌های بسیار، باعث شده این افزونه به انتخاب اول خریداران در زمینه افزونه‌های پرمیوم مدیریت کاربران تبدیل شود.

با این افزونه شما می‌توانید برای کاربران صفحات ورود و خروج شخصی شده زیبا بسازید، یک پنل کاربری حرفه‌ای در اختیار کاربران در فرانت اند قرار دهید، مدیریت و اتوماسیون تعامل با کاربران برای سایت به وجود آورید، امکان پیغام‌رسان و شبکه اجتماعی به سیستم کاربری سایت‌تان اضافه کنید و بسیاری کارهای دیگر.

 

fvhبرای توضیحات بیشتر و صفحه افزونه کلیک کنید

 

افزونه ورود و عضویت وردپرس Loginpress

حتما می‌دانید هر چقدر سایت تان تعاملی تر باشد٬ و کاربران با آن اینتراکشن بیشتری داشته باشند٬ سئوی شما بالاتر رفته و به همان نسبت فروش تان نیز بیشتر خواهد شد. به همین خاطر باید بدانید صفحه ورود به سایت٬ دریچه ای به این تعامل است و یک صفحه ورود زیبا و کاربردی٬ کاربران را جذب سایت شما کرده و اعتمادشان را افزایش خواهد داد. افزونه لاگین پرس پرو و ضمیمه های آن هر ان چه را که در این زمینه نیاز دارید در اختیارتان خواهد گذاشت. تیم فرشمی برای شما هم نسخه رایگان و هم نسخه پرو و هم تمام ضمیمه های آن را به فارسی ترجمه کرده و در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید قابلیت‌های جذاب افزونه را مشاهده کنید.

 

بسته شبکه اجتماعی فرشمی | Social Network for Wordpress 6

 

بسته شبکه اجتماعی فرشمی | Social Network for Wordpress 7

 

 

محصولات پیشنهادی بر اساس علایق شما

49,000 تومان
افزودن به فهرست علاقه‌مندی
بسته شبکه اجتماعی فرشمی | Social Network for WordPress
5

799,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

mohammadava
mohammadava در 6:21 ب.ظ

سلام . این محصول در تخفیف گرانتر شده؟؟؟

پاسخ
فرشمی تمز آزادپور
فرشمی تمز آزادپور در 6:40 ب.ظ

با سلام و احترام
این محصول قبلا در فروش ویژه تخفیف خورده بود که به قیمت اصلی برگشته بوده اما قیمت قبلی حذف نشده بود. این محصول در تخفیف‌های فردا یکشنبه، که مختص بسته‌هاست، تخفیف خواهد داشت.

پاسخ

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

799,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

Contact with this Author

تماس با فروشنده

Product Information

  • تاریخ بروزرسانی
    :

    10 مرداد 1402

  • تاریخ انتشار
    :

    30 مرداد 1398

  • نسخه
    :

    2.1

  • زبان
    :
    فارسی
  • محتویات
    :
    مجموعه افزونه و قالب وردپرس
  • آموزش و راهنما
    :
    دارد