پکیج حرفه‌ای سئوی وردپرس

5

450,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

تصاویر محصول

همان طور که می‌دانید مهم‌ترین راه موفقیت یک وبسایت و فروشگاه آنلاین٬ در افزایش ترافیک از طریق سئوی باکیفیت است. مهم‌ترین مخاطبان و مشتریان از طریق موتورهای جستجو به سایت شما می‌آیند چون اغلب افراد برای خرید آنلاین٬ ابتدا در گوگل٬ نام وسیله مورد نظر را جستجو کرده و سپس به سراغ سایت‌های لیست شده می‌روند. بنابراین برای آن که وبسایت شما به موفقیت مدنظرتان برسد٬ بیش از هر چیز باید روی سئوی سایت‌تان کار کنید.

صرف نظر از این که سئوی مناسب٬ بستگی مستقیمی به کیفیت محتوا و محصولات شما دارد٬ اما اگر شما محصول و محتوای باکیفیتی هم داشته باشید٬ وقتی سئوی مناسبی برای سایت‌تان اعمال نکنید٬ بازدیدکننده چندانی نخواهید داشت و در واقع کسی از کالایی که شما عرضه می‌کنید خبر نخواهد داشت تا این که بخواهد از شما خرید کند.

اهمیت سئو دیگر بر کمتر وبمستری پوشیده است. در وردپرس٬ افزونه‌های متعددی برای سئو وجود دارد که گاه شما را گیج می‌کند. شما نمی‌دانید کدام افزونه برای شما مناسب است و بهترین نتیجه را خواهد داشت. در مطلب زیر از آکادمی فرشمی٬ برترین افزونه‌های سئوی وردپرس به شما معرفی شده تا در میان انبوه افزونه‌ها سردرگم نشوید.

 

برترین افزونه‌های سئوی وردپرس برای سال ۲۰۱۹

مطالب بیشتر درباره سئو

 

ما تصمیم گرفتیم برترین افزونه‌های مورد نیاز برای سئو را در یک پکیج کامل در اختیار شما قرار دهیم. به کمک این پکیج٬ شما برای سایت‌های مختلف دیگر نیازی نیست که هر بار به سراغ افزونه‌ای بروید و آن را تست کنید و تهیه کنید. تمام افزونه‌ها و ابزارهای سئو٬ یکجا در اختیار شماست و تنها کاری که باید انجام دهید نصب و پیکربندی آنهاست. در آکادمی فرشمی آموزش نصب٬ راه‌اندازی٬ پیکربندی و تنظیمات حرفه‌ای این افزونه‌ها و ابزارها به صورت مجزا منتشر شده است که شما می‌توانید با استفاده از آن آموزش و این پکیج٬ بدون نیاز به هیچ ابزار و یا متخصص دیگر٬ سئوی حرفه‌ای بر روی سایت‌تان پیاده کنید که تا سال‌ها جوابگوی شما خواهد بود. این آموزش‌ها و ابزارها٬ مطابق با آخرین تغییرات٬ بروزرسانی شده و نسخه‌های جدید آن به طور مرتب منتشر خواهد شد.

 

نکته جذاب: خریداران این پکیج٬ تمامی آموزش‌های دوره و کالج سئوی آکادمی را به صورت رایگان دریافت خواهند نمود.

 

برترین افزونه ها و ابزارهای سئو در پکیج حرفه‌ای سئو

ما سعی کردیم هر آن چه که برای سئوی سایت‌تان به آن احتیاج پیدا خواهید کرد را پیش‌بینی کرده و بهترین آنها را در این بسته بگنجانیم. بنابراین با خرید این بسته برای سئوی سایت خود به چیز دیگری نیاز نخواهید داشت. همچنین آموزش راه‌اندازی و استفاده از تمام این ابزارها نیز به رایگان برای شما قابل استفاده است و دیگر نیازی نیست برای کارشناسی سئوی سایت‌تان نیز هزینه‌ای کنید.

 

افزونه‌های موجود در بسته:

بخشی از این بسته تحت عنوان plugins – به افزونه‌های سئو اختصاص دارد. لیست افزونه‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

افزونه سئوی حرفه‌ای Yoast

این افزونه نیاز به معرفی ندارد. محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین افزونه سئوی دنیاست. نسخه حرفه‌ای٬ قابلیت‌های حرفه‌ای را به نسخه رایگان اضافه می‌کند.

توضیحات بیشتر افزونه

 

افزونه Seopress

پکیج حرفه‌ای سئوی وردپرس 2

این افزونه نیز پیشنهاد کارشناس فرشمی است. با قابلیت‌هایی بیشتر و دارای نسخه رایگان و حرفه‌ای. این افزونه به شما کمک می‌کند که خیال‌تان از بابت سئو راحت باشد. تحقیق کلمه کلیدی و مشاهده جایگاه و رتبه سایت‌تان برای کلمات کلیدی موردنظرتان با این افزونه راحت تر می‌شود.

توضیحات بیشتر افزونه

 

افزونه Rank Math

این افزونه را به جرات می‌توان کامل‌ترین افزونه سئو برای وردپرس نامید. تمام قابلیت‌هایی که بشود در افزونه سئو قرار داد در این افزونه قرار گرفته و جالب آن که نیاز به هیچ افزونه اضافی و یا به اصطلاح ادآن ندارد. اگر جای چیزی را هم خالی حس کردید نگران نباشید چون در نقشه راه افزونه وجود دارد و در نسخه‌های بعدی به آن اضافه می‌شود.

پکیج حرفه‌ای سئوی وردپرس 3

پشتیبانی از ووکامرس و easy digital downloads و سئوی محلی یا rich snnipets و همچنین آوردن کنسول جستجوی گوگل به پیشخوان وردپرس شما تنها بخشی از قابلیت‌های منحصر به فرد این افزونه است. این افزونه با کمک دیتای گوگل٬ در هنگام نوشتن مطالب سایت به شما کلمات کلیدی مرتبط با نوشته را پیشنهاد می‌دهد. همچنین بخش پیشنهاد لینک٬ برای ساخت لینک‌های داخلی به شما کمک می‌کند و هنگام افزودن پست تنها با کشیدن و رها کردن٬ می‌توانید مطالب مرتبط سایت را به داخل هر مطلب اضافه کنید.

گمان نمی‌کنم با این افزونه٬ احساس کمبودی در زمینه سئو داشته باشید.

توضیحات بیشتر افزونه

 

افزونه SmartCrawl – به زودی

این افزونه توسط شرکت معتبر Wpmu dev ساخته شده و به نوبه خود دارای قابلیت‌های جالبی است. این افزونه یک نسخه رایگان دارد که در مخزن وردپرس امتیاز خوب ۵ را از کاربران دریافت نموده است. یکی از قابلیت‌های منحصربه فرد و شاخص این افزونه – که باعث شده آن را در کنار افزونه‌های قدرتمند بالا در این لیست بگنجانیم – قابلیت آنالیز و تحلیل سئوی سایت با یک کلیک است. دیگر بدون آن که به سایت‌ها و ابزارهایی مثل GTMetrix مراجعه کنید از همان پنل وردپرس می‌توانید سایت تان را چکاپ کنید و گزارش نتایج تحلیل را مشاهده کنید و از همان پنل به رفع ایرادات بهینه‌سازی سایت‌تان بپردازید. شکل را مشاهده کنید:

پکیج حرفه‌ای سئوی وردپرس 4

 

سایر افزونه‌های موجود در بسته:

از آن جایی که این بسته قرار است کامل‌ترین و جامع‌ترین بسته سئوی وردپرس باشد٬ افزونه‌های کاربری دیگری که برای سئوی شما بسیار مؤثر است نیز به بسته اضافه شده و به تدریج نیز افزونه‌های تازه‌تری در بسته قرار خواهد گرفت که بدیهی است خریداران محصول آنها را به رایگان دریافت خواهند کرد. این افزونه‌ها٬ می‌توانند در کنار یکی از افزونه‌های بالا نیز نصب شده و سایر موارد مربوط به بهینه‌سازی سئوی سایت را بر عهده بگیرند. مواردی از قبیل بهینه‌سازی تصاویر٬ افزایش سرعت سایت و مسایل مربوط به محتوای غنی یا Rich Snippet.

 

افزونه WP Smushit PRO

نسخه پرمیوم افزونه محبوب و بسیار پرطرفدار smushit برای بهینه‌سازی تصاویر. با این افزونه شما می‌توانید با یک کلیک تمام تصاویر سایت‌تان را بدون محدودیت بهینه کنید. 

اگر از سایت‌هایی مثل GTMetrix سایت‌تان را به لحاظ عملکرد و سرعت تست بگیرید٬ گزارشات کاملی از ایرادات سایت‌تان به شما ارایه می‌دهد. یکی از مواردی که اغلب در گزارشات مشاهده خواهید کرد این است که برخی از تصاویرتان نیاز به بهینه‌سازی دارند. این تصاویر بهینه نشده٬ سرعت سایت‌تان را به شدت تحت تاثیر قرار داده و باعث سقوط سئوی آن می‌شوند. بهینه کردن تصاویر به صورت دستی کار پر زحمت و زمان‌بری است. به خاطر همین افزونه smushit pro کارتان را بسیار آسان می‌کند و با یک کلیک می‌توانید کاری را که نیازمند تجربه و مهارت و همچنین صرف روزها زمان بوده را به صورت خودکار انجام دهید. به خاطر همین است که این افزونه علاوه بر فروش بالا٬ امتیاز بسیار خوبی نیز کسب کرده است.

توضیحات بیشتر افزونه

 

افزونه Seo Cleaner

این افزونه بسیار کاربردی مثل نرم‌افزارهایی است که برای پاکسازی کامپیوترتان از آن استفاده می‌کنید. همان طور که آن نرم‌افزارها باعث می‌شوند که کامپیوترتان سبک‌تر شده و بهتر کار کند٬ این افزونه نیز سایت‌تان را از کدها و چیزهای زاید پیرایش می‌کند. ما به مشتریان‌مان توصیه می‌کنیم این افزونه کم حجم را روی سایت‌شان نصب کنند تا به صورت خودکار سایت‌شان را پاکسازی کند. این افزونه نیز می‌تواند در کنار افزونه‌های مدیریت سئو نصب شده و به بهینه شدن سایت‌تان کمک کند. این افزونه امتیاز خوب ۵ از ۵ را از کاربران دریافت کرده است.

توضیحات بیشتر افزونه

 

افزونه محتوای غنی Rich Snippets

حتما برای شما پیش آمده که وقتی یک کلمه را در گوگل جستجو کرده‌اید در صفحه نتایج جستجو٬ یکی دو مورد از لینک‌ها توجه‌تان را بیشتر جلب کرده است. چرا که در زیر لینک آنها امتیاز آنها به صورت چند ستاره نمایش داده شده و همین باعث جلب توجه شما شده است. شما در این مورد تنها نیستید و اکثر کاربران با دیدن این ستاره‌ها٬ به سایت‌تان اعتماد بیشتری می‌کنند و برای آن اعتبار بیشتری قایل می‌شوند. همچنین اگر شما محصولی را جستجو می‌کنید اگر در صفحه نتایج مثلا میزان موجودی کالا در انبار نمایش داده شود و یا اطلاعات بیشتری از آن بدون آن که کاربر اصلا وارد سایت شود نمایش داده شود٬ این موارد باعث می‌شود که احتمال کلیک بر روی این لینک بالاتر برود.

پکیج حرفه‌ای سئوی وردپرس 5

این افزونه برای شما به سادگی و به کمک شورت‌کدها٬ این موارد را اعمال می‌کند. جدای از بالا رفتن میزان کلیک٬ انجام این موارد باعث ارتقای رنک سئوی سایت‌تان توسط گوگل نیز می‌شود. با استفاده از مقاله/راهنمای زیر٬ چگونگی استفاده از این افزونه را فرا خواهید گرفت:

 

چگونه در صفحات نتایج گوگل بدرخشیم

 

توضیحات بیشتر درباره افزونه

 

 

 

نرم افزارهای پرمیوم موجود در بسته:

 

نرم افزار مدیریت همه کاره سئو SEoPowersuite

و اما سورپرایز این بسته٬ ارایه مشهورترین نرم‌افزار سئو است با نام Seo Powersuite که شامل ۵ نرم افزار مجزاست که در نسخه‌های مخصوص ویندوز و مک تقدیم حضورتان می‌شود. نرم‌افزارهای موجود شامل این هاست:

 

ویژگی های این نرم افزار

  • شامل بزرگترین ایندکس بک لینک ها در وب
  • دارا بودن بیش از ۵۰ فاکتور برای آنالیز بک لینک
  • نمایش فرصت های لینک بیلدینگ جدید
  • مهندسی معکوس لینک های رقبا
  • بررسی لینک های مورد تایید الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن
  • مدیریت ساده لینک ها

 

پکیج حرفه‌ای سئوی وردپرس 6

 

نرم افزار Website Auditor : با این نرم افزار به راحتی می توانید فاکتور های سئوی On-page را بر روی سایت خود پیاده سازی کنید. این نرم افزار تمام ایرادات سایت را بررسی می کند و گزارش کاملی به شما ارائه میدهد.

ویژگی های این نرم افزار

  • بررسی خطاهای html و لینک های شکسته
  • بررسی صفحات کپی شده
  • بررسی وضعیت ایندکس و خزنده ها
  • توصیه های بهینه سازی محتوا

 

نرم افزار Link Assistant : با این نرم افزار می توانید لینک های مرتبط با موضوع خود را پیدا کرده و برای لینک بیلدینگ مشارکت کنید.

ویژگی های این نرم افزار

  • ثبت ایمیل سایت
  • جستجوی دقیق سایت های مشابه
  • بررسی سایت های هدف
  • گزارش وضعیت سایت

 

نرم افزار Rank Tracker : با کمک این نرم افزار دیگر نیازی نیست که ساعت ها را صرف پیدا کردن رتبه سایت خود به صورت دستی کنید. کافی است با یک کلیک تمام رتبه های سایت خود را مشاهده کنید.

ویژگی های این نرم افزار

  • تعداد ۳۲۹ موتور جستجو
  • مقایسه تعداد ۱۰ رقیب
  • کلمات کلیدی نا محدود
  • رتبه جستجوی تصاویر و ویدئوها
  • نمایش پیشرفت در طول زمان

 

نرم افزار SEO SpyGlass:

تحقیق بک لینک و ساخت و مدیریت بک لینک ها

 

این نرم افزار جذاب را در دو نسخه ویندوز و مک به همراه کرک دریافت خواهید کرد..

 

پکیج آموزشی سئو

همان طور که گفتیم با دریافت این بسته٬ شما می‌توانید دوره جامع آموزش ویدیویی باکیفیت آکادمی فرشمی را در زمینه سئو به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. به هم مروری بر بخش‌های مختلف این دوره آموزشی خواهیم داشت:

 

آموزش کامل پیکربندی افزونه Yoast Seo

در این دوره٬ شما با پیکربندی سئوی سایت به کمک افزونه یوآست آشنا خواهید شد و در صورتی که از این افزونه برای ارتقای سئوی سایت‌تان استفاده می‌کنید٬ به کمک این آموزش و بدون نیاز به کارشناس سئو٬ خودتان می‌توانید سئوی سایت‌تان را به دست گرفته و در مدتی کوتاه سایت‌تان را بهبود و ارتقا دهید.

 

آموزش کامل پیکربندی سئو با افزونه Seopress

در این دوره آموزشی نیز شما می‌توانید افزونه سئو پرس را دریافت کرده و بر روی سایت‌تان نصب کنید و به کمک مربی آموزشی خود٬ سئوی سایت‌تان را بهبود بهشید. در صورتی که از این افزونه برای ارتقای سئوی سایت‌تان استفاده می‌کنید٬ به کمک این آموزش و بدون نیاز به کارشناس سئو٬ خودتان می‌توانید سئوی سایت‌تان را به دست گرفته و در مدتی کوتاه سایت‌تان را بهبود و ارتقا دهید.

 

آموزش پیکربندی افزونه Rank Math

اگر شما هم مانند ما تصمیم گرفتید سئوی سایت‌تان را به کمک افزونه Rank Math انجام دهید نیازمند به آشنایی با قسمت‌های مختلف این نرم افزار هستید. همان طور که قابلیت‌های بی‌شماری در افزونه گنجانده شده٬ کار با آن نیز مهارت بیشتری را می‌طلبد. گرچه افزونه دارای یک ویزارد نصب آسان است که بخش‌های اصلی را به کمک آن می‌توانید پیکربندی کنید٬ اما با یک آموزش کامل٬ بهتر می‌توانید همین تنظیمات را نیز انجام دهید.

 

تولید محتوای مطابق با سئو

این دوره آموزشی یکی از مهم‌ترین آموزش‌ها در زمینه سئو است بنابراین با تمرکز و تفصیل بیشتری به آن پرداخته شده است. در آموزش‌های بالا٬ تنظیمات خاص هر افزونه را خواهید آموخت اما مواردی وجود دارد که در این افزونه‌ها مشترک است گرچه ممکن است از راه‌های متفاوتی آن را انجام دهند. با یادگیری فنون عمومی این آموزش‌ها٬ برای هر کدام از افزونه‌های بالا می‌توانید آن را به کار بندید گرچه در آموزش‌ها از یکی از افزونه‌ها به عنوان نمونه استفاده شده است. 

 

کار با کنسول جستجوی گوگل – ویژه

یک آموزش کاملا پرمیوم. از این جهت که چیزهایی خواهید آموخت که در جای دیگری مشاهده نکرده‌اید. همان طور که گفتیم افزونه Rank MAth در یک اقدام جالب٬ کنسول جستجو را به داشبورد وردپرس آورده است. گرچه برخی از تحلیل‌ها را همانجا می‌توانید انجام دهید اما در حال حاضر٬ بسیاری موارد وجود دارد که می‌بایست مستقیما از خود سرچ کنسول انجامش دهید. در این دوره آموزشی با بخش‌های مختلف این ابزار قدرتمند آشنا خواهید شد.

 

آموزش SEMRush؛ ابزار قدرتمند سئو روی صفحه مرورگر شما – ویژه

semrush یک ابزار قدرتمند سئو است که بسیاری از امکانات خود را به صورت رایگان ارایه می‌دهد. سایت‌های بسیاری در دنیا از این پلتفرم برای ارتقای سئوی سایت‌شان بهره می‌برند. با توجه به امکانات متعددی که در این سیستم وجود دارد از قبیل مدیریت بک لینک٬ تحقیق رقابت کلمات کلیدی٬ بهینه سازی سئو٬ تحقیق برای تبلیغات٬ گزارشات پیشرفته و ..٬ برای بهره‌مندی از آن نیاز به فراگیری موارد مختلف دارید. در این دوره آموزشی برای اولین بار در ایران شما می‌توانید استفاده از این ابزار قدرتمند را به صورت کامل یاد بگیرید.

 

 

پس از خرید بسته٬ از سامانه پشتیبانی یک تیکت جدید ایجاد کنید و کد تخفیف ۱۰۰ درصدی پکیج آموزش جامع سئوی فرشمی را دریافت کنید.

 

پکیج حرفه‌ای سئوی وردپرس
5

450,000 تومان

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فهرست علاقه‌مندی اضافه کنید

افزودن به فهرست علاقه‌مندی
افزودن به فهرست علاقه‌مندی

پرسش‌های متداول خرید

پس از تکمیل مراحل پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لینک دانلود محصول در آن قرار دارد. همچنین لینک دانلود بالافصله پس از پرداخت برای‌تان ایمیل می‌شود. علاوه بر این در هر زمان با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها می‌توانید محصول را دانلود کنید

به محض انتشار نسخه جدید محصول می‌توانید به پنل کاربری > بخش دانلودها مراجعه کنید و به صورت رایگان نسخه جدید محصول را دانلود کنید

خیر. محدودیتی در استفاده از محصولات در سایت‌های مختلف وجود ندارد. اما پشتیبانی فقط بر روی یک دامنه انجام می‌شود. همچنین محصولاتی که دارای نصب و راه‌اندازی رایگان است فقط بر روی یک دامنه به صورت رایگان نصب می‌شود

محصولات خریداری شده معمولا دارای ۶ ماه پشتیبانی رایگان هستند به جز بسته‌ها و محصولاتی که در توضیحات آنها زمان متفاوتی برای پشتیبانی ذکر شده. پشتیبانی از طریق پورتال مشتریان یا همان سامانه پشتیبانی و به صورت تیکتی انجام می‌شود

با خرید پلن اشتراک می‌توانید کلیه محصولاتی که دارای فایل دانلودی است را دانلود نمایید. امکان دانلود تا زمان منقضی شدن اشتراک امکان‌پذیر است و پس از آن برای دانلود محصولات جدید یا آپدیت محصولات قبلی، می‌بایست اشتراک خود را تمدید نمایید. توضیحات بیشتر در صفحه خرید اشتراک ذکر شده

شما باید وارد شده و محصول را خریداری کرده باشید تا بتوانید یک ارزیابی ثبت کنید.

450,000 تومان

افزودن به فهرست علاقه‌مندی

فروشنده محصول

باران بشیری بشیری

باران بشیری

نمایش فروشگاه

Contact with this Author

تماس با فروشنده